vipkväll

Jag har haft en riktigt mysig dag idag.
Först var jag och Anna en runda ute på väla, hon ville kolla in bolagret :)
Sen åkte vi in till stan igen, köpte te och gick i lite affärer..
En fika på Espresso (såklart) och sen följde jag henne till tåget.
Jag travade hem till Elin där vi hade lite temys och skitsnack..
När Elin står i sovrummet hör jag världens skrik!!
En bofink flög omkring inne i deras lägenhet.. Haha!
Elin var jätterädd och stängde in sig i sovrummet medans jag fick jaga ut den.
Stod och viftade med en kvast med en halsduk längst ut på, haha, vilket liv det var!

Sen mötte vi upp lite andra tjejer och travade ner till MQ där det var VIP-kväll.
Det bjöds på vin och snacks och MQ presenterade sitt nya märke: PARIS KATE & I.
Supersnygga festkläder verkligen, hittade en helt underbar klänning, men priset var aningen för högt plus att jag inte hade vetat när jag skulle ha den.. Den var liksom lite väl fin :P
Men en svartkjol med hög midja fick följa med hem iaf.
Också fick man en goodiebag :)
I den låg en spegel, ett lypsyl och en tvättpåse för känsliga plagg.. Kanske inte några superroliga saker, men en fin gest :)

Imorgon ska jag åka och handla på förmiddagen, här är helt tomt känns det som.
Elin hade köpt smyckegrejor och gjort ett eget armband idag som var jättefint!! Jag blev så sugen på att ta upp mitt gamla intresse igen.. Kan hända att det inhandlas lite sånt snart! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback