torsdag

Har blivit dåligt med uppdatering här. Brukar bli så när jag är i Åhus, har alltid fullt upp.
Igår efter skolan åkte jag till Hässleholm där jag och malin mös med Chailatte och akrylgelé :)
Ja, det var dags att bygga naglar igen.. Jag gillar verkligen dom och denna gången tycker jag inte att det är lika jobbigt att ha dom, har ju övat innan :P
Sen tog jag tåget vidare till Kwanstah. Mamma hämtade upp mig på stationen och vi körde inom BK för att fylla magarna lite :)
Idag har jag spenderat hela dagen tillsammans med mormor och mamma. Mormor hade tid inne på sjukhuset så först var vi där i någon timme, sen åkte vi in till stan och käkade lunch, och handlade skor till mormor :)
Supermysig dag verkligen.
Trött som jag var när jag kom hem la jag mig i soffan och slappade.. Härligt.
Ikväll är mamma och pappa iväg så jag får sysselsätta mig själv. Trist med ett helt tomt hus :(
Ska ut och gå en runda med Boy nu tänkte jag, sen kanske man ska ta sig ett skönt bad?

Klockan 8 ska jag titta på "du är vad du äter" Katrin Schulman (som hon iofs inte heter längre) är med.. Min idol! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback