torsdag

Vi hade supertrevligt igår :)
Drack ett par öl och traggade skit. Sen åkte jag med Maria till lund och sov där, skulle upp och plugga tidigt idag så det var lika bra.
Har suttit och varit väldigt effektiva hela dan idag.. Fått en massa gjort inför tentan! :)

Nu håller jag på att laga lite mat, berra jobbar och det är trist :( Men vi hinner umgås imorgon förmiddag :)

Fick hem en skiva med posten idag. Malin har bränt ut alla deras turkietbilder så det kan hända att jag bjuder på ett par ikväll!
Tack så mkt snäckan!! :)

Kommentarer
Postat av: Mollis

ja, just det, vill du lägga in bilderna från Jetskin tillsammans med de andra bilderna till mig oxå Millis??



Du + jag + tomatsoppa med riven ost+ öl =favorit i repris....



hugs and kisses

2008-10-31 @ 07:58:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback