torsdag

Ber om ursäkt för dålig uppdatering igår.
Efter skolan stack jag in till stan för att hämta en bok på akademibokhandeln. 550 jävla spänn!
Tur att jag har snälla föräldrar som betalar min kurslitteratur :)
Sen åkte jag till Lund och jag och Maria gick och fikade!
När jag skulle åka hem sen var det lite strul med tågen eftersom strömmen gått mellan lund och malmö (vart hade den gått någonstans? som min pappa sa)
Men jag var väl hemma strax innan 8. Vid 8 ringde självaste Lina Krüger och meddelade att hon var i stan (hon har flyttat till Newcastle) så jag var ju bara tvungen att gå ner och ta en öl med henne, hennes pojkvän och hennes syster plus några till.. Så skoj att träffas igen!
Hem, sova, upp till skolan tidigt imorse med!
Efter skolan idag gick vi ett helt gäng och käkade lunch tillsammans.. Känns viktigt att lära känna varandra även utanför skolan. Sen fortsatte jag, Maria och Rikard in till stan där vi gick i lite affärer och sen satte oss och fikade :)
Nu är jag hemma hos mamma och pappa. Ska stanna här tills söndag!
Imorgon ska jag till tandläkaren och sen in till stan och mysa med Emma! :)

Nu ska jag umgås med mina föräldrar en stund innan det är sovdags!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback