tisdag

Jaha, vad har jag att berätta om dagen då?
Skola hela dan, från 9-16 då alltså, fast vi gick lite tidigare idag.
Hem, mötte upp Sofie på knutpunkten, sen gick vi och TRÄNADE! :)
Var ett roligt pass, men det var alldeles för mycket folk så man fick knappt plats.
Sen gick jag hem, duschade och lagade mat och nu sitter jag här.
Berra jobbar ikväll och det är riktigt trist.. Vi ses knappt alls de veckorna som han jobbar kväll :(
Jag saknar dig älskling!
Igår gick han lite tidigare ifrån jobbet, så han kom hem vid halv tio ungefär..
Sen skulle han och hans bror och en av hans kompisar iväg och spela biljard..
Men han hann iaf hem och säga godnatt till mig! :)

Nu ska jag packa skolväskan till imorgon och sen inta soffan!

Kommentarer
Postat av: sandra

Heej!!



Hur är det med dig? Hittade din blogg hihi! kramiz

Postat av: Frida

Amen

Du skulle ju följt med på hockeyn istället!!! Så hade du inte suttit själv ;)

Pussss

2008-10-16 @ 13:54:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback