tisdag

Min hjärna är fullproppad med information. Började en ny kurs idag och den verkar väldigt intressant. Tur det eftersom det är "grunderna i inköp".. Hade jag inte tyckt det verkat roligt har jag nog valt fel utbildning :P
Efter skolan mötte Sofie upp mig på tåget från Lund.. Väl framme i Helsingborg hade vi lite tid att spendera i väntan på Frida. Så det blev ett jackköp för Sofie, och vi la även undan ett par stövlar till henne.. Superfina :)
Sen blev det en låååång fika på Espresso och Frida anslöt :)
Tack tjejer, älskar våra fikastunder!
När jag kom hem höll Berra på att laga pizza sötnöten.. Nu är Kalle här och vi har precis ätit.. Dom ligger i varsin soffa och kollar på någon kass film.
Jag tänkte gå och ta mig en dusch sen ska jag nog krypa till kojs.. Ska upp tidigt imorgon med.
Skola 8-16
Fixa naglar hos Malin
Åhus

Stannar i Åhus till lördag, ska bli härligt att mysa med familjen lite :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback