söndag

Igår var det jobb för hela slanten.. När jag kom hem vid halv 9 var det fullt ös här hemma. En sisådär tio killar som satt och söp ner sig :P Så jag grabbade tag i en öl och slog mig ner.. Sen stack vi ner till stan, blev en liten runda på utposten och sen the tivoli. Det var mycket trevligt.. Och så skönt att ta det lugnt när man är ute.. Jag drack två öl och en cider. Helt perfekt.. Och jag mår ju bra idag :)
Idag har vi en riktig mysdag jag och älsklingen! :)
Sov länge, sen gick vi ner och köpte frukost.. En riktig lyxfrukost.
Frallor, tre olika sorters pålägg (vi brukar aldrig ha något pålägg hemma annars), te och brämhultsjuice.
Sen har vi legat i varsin soffa och kollat idol :)

Idag blir det en massa mys, vi ska åka och handla om en stund för ikväll ska det bakas pizza :)

Nu ska jag lägga mig i soffan och få massage!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback