söndag

Lång dag igår.. Jobb jobb jobb. Men det var helt okej faktiskt. Skönt att jag inte skulle jobba idag med.
Var så sugen på räkor igår så jag tänkte krypa upp i soffan och mysa för mig själv, men jag var så trött när jag kom hem så det fick bli lite tortelini, sen kröp jag ner i sängen med Greys Anatomy.

Idag har jag inget speciellt planerat, ska göra lite pajer som jag kan frysa in i portionsbitar, bra att ha som matlådor :)
Just nu tycker jag det är skönt och mysigt att bara vara, men jag kommer nog klättra på väggarna innan dagen är slut..
Jag är så rastlös!

Kommentarer
Postat av: ingelapingela

Lilla Milla Ser att du har det så långsamt...när kommer Berra hem? Han måste väl på jobb snart? Är ni lediga något från skolan den här veckan? Men högskolorna har kanske inte pärelov? Kram Ingela

2008-10-26 @ 11:27:02
Postat av: ingelapingela

2008-10-26 @ 11:28:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback