söndag

Vi hade verkligen en supertrevlig kväll igår! Det blev först bowling, sen ostbricka och vin hemma hos Carro. En liten runda till hessle och sen banken.. Verkligen en toppenkväll, tack tjejer :) Har en massa bilder som jag ska orka lägga in.. Om inte idag så imorgon :)
Imorse gick jag och pappa en långrunda med boy, strax innan 12 kom Berra och Kalle och hämtade mig.
Skönt att komma hem till hbg tidigt.
Tog mig ett skönt bad och låg där och pluggade, helt perfekt :)
Sen har det varit Greys, OTH och Gossip Girl. Berra har väl varit sådär nöjd. Så han har tagit över tvn nu, antar att jag inte har mer att säga till om ikväll :P
Imorgon blir det lundaplugg med älskade Maria.

Kommentarer
Postat av: Caroline

Jag tackar och bugar för att ni ville komma:) Får vi göra om!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback