måndag

Godmorgon/godförmiddag gott folk!
Jag har varit uppe sen klockan 7 imorse.. Har hunnit tvätta 8 maskiner, det är inte dåligt det :P
Lyckades fylla torkrummet nere i källaren, så jag ser inte direkt fram emot att vika och hänga in tvätten sen!
Har även hunnit med dagens disk.. Skönt!
Jaha, vad ska jag hitta på idag då?
Solen skiner så jag borde verkligen ta mig ut på en promenad..
Jag tycker bättre om höstrusket för då har jag inte dåligt samvete när jag sitter inne :P
I eftermiddag ska jag och Emelie ta ett par vändor i bassängen nere på Nautilus. Fick sånt sug efter att gå och simma igår, och Emelie vill följa med så. Hon hade plugg nu på förmiddagen och ett par timmar i eftermiddag så vi får ta det senare.
Imorgon börjar vår nya kurs, grunderna i inköp. Fredrik som vi ska ha i den har lagt upp all information på "intranätet" (en sida för nbi-studenter, där vi får all information, schema etc)
81 sidor i powerpint! Undrar hur vi ska hinna med att gå igenom det på en månad? Vi går ju bara två dagar i veckan.
Vi ska ha ett grupparbete även i denna kursen och vi skulle delas in i fem grupper vilket betyder ungefär 5-6 i varje grupp. Kan bli roligt att göra ett grupparbete när man är lite fler än två. Fast jag och Maria funkar grymt bra tillsammans så jag hoppas vi hamnar i samma grupp :)
Nu ska jag ner till tvättstugan och starta fläkten i torkrummet igen, den stängs av efter en halvtimme. Jubbigt!

Kommentarer
Postat av: eva-katrine

Hejsan :) du kommer klara de där 81 sidorna galant för du är grym. Du måste ju också ha topp betyg i detta ämnet så vi blir toppeleverna som startar affär :) hoppas ni kommer till sthlm snart och hälsar på och du, det är snart dags att göra reklam för min myspace igen. vill att många ska kolla, den ska snart uppdateras och nu ska demon verkligen börja skickas ut, behöver gratis reklam då :) ha det bäst syster! Puss eva

2008-10-06 @ 12:45:59
Postat av: Milla

Jag tänkte faktiskt på din myspace sida innan idag, också tänkte jag på att vi borde åka upp och hälsa på snart.. hehe, knasigt! Klart jag gör reklam för dig, det tjänar jag ju också på, eftersom jag ska extraknäcka som din assistent ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback