lördag

Idag har inte varit någon billig dag för mina föräldrar.
Dagen började med en massa mys, Berra kom hit inatt och sov..
Sen körde jag, mamma och pappa in till stan. Var inne och beställde mina glasögon, blev två par, för de ena paret fick man billigt. Kul att ha något att byta med ju!
Sen gick vi och kollade bebiskläder.. Guud vad mkt sött det finns.
Ut till Siba och köpte en skrivare till mig.. Sen in till stan igen för lite mat på nostalgia.
På vägen hem körde vi inom Fia och Filip för att lämna över barnkläderna och få bebisgosa lite..
Så söt och liten var hon! :)
Nu är vi hemkomna, mamma lagar lite mat.
Ikväll ska vi iväg och bowla, det ska bli superkul.
Jag, Karin, Carro och Pernilla. Gamla goda gänget! :)
Får se om det kanske blir en utgång på det.. Inte omöjligt :P

Kommentarer
Postat av: Caroline

Ja ikväll blir det mys:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback