lördag

Det känns verkligen som söndag idag..
Igår hade vi en supertrevlig kväll, jag, emma och frida.
Vi lagade supergod mat.. Tapas! (eller ja, emma lagade väl mest. Jag hade ansvar för de lättare grejorna) :P
En riktigt härlig tjejkväll med vin och skitsnack!
Sen stack vi in till taste och tog varsin drink..
Tog 01.20 bussen hem, helt perfekt :)

Idag vaknade mamma med världens migrän så jag, pappa och boy bestämde oss för att låta henne vara ifred och sova.
Så vi gick långpromenad till horna och fikade med anna och oskar. Sen gick vi hem igen och här är vi nu :P
Jag ska åka hem till hbg om en timme ungefär, så jag ska gå och packa mina saker och städa iordning på mitt rum..

Ska bli mysigt att träffa Honey.. Har inte träffat honom sen i onsdags!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback