fredag

Det har varit en lång dag.. Tandläkaren klockan 9, sen tog jag bussen in till stan och mötte upp Emma.
Gick och kollade i lite affärer, eftersom man är student nu ska man ju inte göra av med några pengar, men jag hade glömt packa ner underkläder så det fick bli lite fina sådana :) (stillade shoppingsuget lite iaf)
Gick och gjorde en synundersökning för jag känner ofta att jag blir trött i ögonen när jag koncentrerar mig.
Brytningsfel på vänster öga, check!
Så jag fick låna hem lite olika bågar att prova.. Har bestämt mig iaf för ett par.. Men jag får ett par till billigt, så jag ska nog köpa två faktiskt. Funderar på ett par med någon skarpare rolig färg att ha och byta med.
Sen var jag, mamma, berra och bengt hos mormor en runda. Hon har fått en ny fotölj så vi möblerade om lite. Hon blir så glad alltid när man kommer, och speciellt när berra kommer, hon tycker så bra om honom :)
Mamma och pappa är iväg på ålagille ikväll så jag är boyvakt. Hade tänkt sticka in en runda till stan, men jag har ingen ork direkt.
Emma har varit här ikväll så vi har lagat mat, ätit godis och kollat på idol :)
Hon körde hem vid 10 tiden, så jag och boy har slappat i soffan framför brasan!

Funderar på att gå och lägga mig snart. Ska upp och in till stan imorgon. Dels bestämma vilka bågar jag ska ha, beställa glasen också ska pappa köpa en skrivare till mig. Känns rätt så vettigt att ha det nu när man går i skolan! :)

Nu ska jag rensa lite på mitt rum, där är en massa som ska gås igenom och slängas.. Sen blir det till att krypa ner med min bok!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback