fredag

Jag kan komma på bättre sätt att spendera en fredag på.
Hade mys med älsklingen imorse! (det var det bästa idag)
Sen ringde mamma och berättade att mormor fått en stroke igen!
Jag slängde mig på tåget för att få vara med min älskade mormor och min familj.

Nu ligger hon inne på sjukhuset och det enda vi kan göra är att avvakta och se vad som händer.
Sjukt kämpigt att vara så maktlös.
Jag och pappa har varit ute och gått med boy och sen ska vi väl spendera kvällen framför tvn.
Det är liksom omöjligt för oss alla att vara där inne hela tiden.
Nu kom Anna och Oskar hit!

Kommentarer
Postat av: Ingela

Tänker på er och på vad ni går igenom!



Kram Ingela

2008-10-31 @ 18:35:32
Postat av: Milla

Tack så mycket Ingela!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback