fredag

Jag har spenderat hela förmiddagen tillsammans med min syster och boy :)
Mamma körde oss dit imorse, så gick vi en timmes promenad i horna.. Sen fikade vi lite, snackade skit, lagade sallad, åt sallad och sen gick jag och boy hem.. Så det har blivit mycket motion idag.. Skönt!
Ikväll ska jag hem till Emma.. Vi ska laga tapas och dricka vin.. Det ska verkligen bli supermysigt!
Blir kanske en runda upp på stan med?
Nu ska jag skriva klart mitt cv och personliga brev och skicka in det till skolan..
Vi ska behandla dem nästa vecka och sen ska de skickas ut till företagen. Förhoppningsvis blir de imponerade så att jag får en bra LIA-plats :)
Sen ska jag slappa i soffan en stund innan jag börjar göra mig iordning!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback