depp

Idag har jag haft en deppdag. Jag mår inte bra av att vara själv för länge. Idag har allt kännts fel.
Har tänkt hela dan att jag borde gå ner och träna..
Sen tänkte jag, Vill jag träna idag?
Nej, då skiter jag i det.. Fan, man ska göra det man tycker är roligt!

Har suttit och pillat med lite armband idag, dom blev himla fina :)
Sen tog jag tag i mig själv och gick ut en timmes runda i det härliga höstvädret..
Efter en halvtimme släppte alla de dumma tankarna och jag gick och njöt av hur fint det var ute i skogen.
Det är alltså ganska lätt att få mig glad igen :)
Och tanken på att Berra kommer hem om ett par timmar hjälpte nog också till :)

Nu har jag stekt ett par hamburgare till middag.. Med fullkornsbröd och bara nyttiga saker i :)

Kommentarer
Postat av: Emma

Hej Pärlan! Det är vid såna tillfällen du ska lyfta luren och ringa mig! Hoppas du är på bättre humör nu när Berra är hemma. Fick du nåt fint?? =) När kommer du hittåt? Kram

Postat av: Emma

Jag vill jag vill jag vill! Pengar? Noll! Inte riktigt, men jag får se hur jag gör... kanske... e du ledig nåt onsdag eller torsdag? kram

2008-10-28 @ 08:32:46
URL: http://envisaemma.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback