dagen

Hög närvaro på bloggen idag, blir så när jag är uttråkad :P
Dagen har spenderats i soffan, knarkandes clementiner. Gott :)
Har flyttat över en del musik och bilder från den gamla datorn till denna, ska bränna ut allt annat tänkte jag.
Jag har bakat två pajer, en med köttfärs och paprika och en med skinka, purjolök, färska champinjoner och körsbärstomater.. Båda var väldigt goda :)
Jag har överhuvudtaget inte lämnat lägenheten idag, vilket just nu känns lite sorgligt, kanske hade behövt lite frisk luft?
Men men, nu är det mörkt och då vågar jag inte gå ut!
Jaha, vad ska jag göra nu då? Tillbaka till soffan kanske? Men det var inte direkt något bra på tv ikväll?!

En kopp te får det bli iaf.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback