tisdag

Det var väldigt kämpigt att ta sig till skolan idag, men det var skönt att jag kom iväg.
Måste bara säga att jag har så himla underbara personer i min klass..
Dom var väldigt förstående och ena sekunden kunde vi prata djupt medans nästa sekund fick dom mig på bra humör.
Speciellt tack till Maria, hon är helt underbar!

Jag och Älsklingen har lagat mat tillsammans idag och nu var det tänkt att jag skulle sätta mig och plugga..
Så loggade jag in här och såg Malin och Johans kommentar på förra inlägget..
Tårarna sprutar nu ner, för just den dikten läste vi när vi stod inne på sjukhuset och tog farväl.
Den är så himla fin.

Nu känns det ju omöjligt att sätta sig med pluggböckerna för nu är tankarna igång igen, men Berra tappade upp ett bad till mig precis, så jag ska lägga mig där och försöka läsa igenom mina sammanfattningar igen.

Tack till alla som bryr sig så, Ni är Guld värda!

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag tänker massa på dig, fina du! Igår när jag berättade för mamma sprutade tårarna på mig också! Ring när som helst om du vill prata eller bara komma på andra tankar! Finns här för dig! Massa kramar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback