tisdag

Upptäckte idag att jag fick mindre csn än jag räknat med, kul. Jag kan inte betala mina räkningar denna månaden. Jävla skitcsn!!
Jag har tur som har en man som kan hjälpa till. Förstår inte hur folk som lever själva klarar sig på csn.
Har iaf köpt lite julklappar idag. Och fikat med Frida och Sofie, på Waynes idag faktiskt. Vi slog på stort, hehe.

Jag mår illa, funderar på att gå och lägga mig snart faktiskt.
Usch, detta blev ingen bra kväll.

Imorgon ska jag ner till Maria och plugga.

Kommentarer
Postat av: sandra

Heej! Kollar läget :-) ja du har en underbar man hih!! Kramiz!

Postat av: Ingela



...passar på att ta en del av äran åt mig, det är jag som är mor...:-)



Men vad nu ingen onsdag än...



Kram från "svärmor", får man svära då?

2008-11-27 @ 10:08:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback