söndag

Det blev iaf lite firande för mamma på hennes födelsedag igår, den glömdes nästan bort i allt det här virrvarvet av händelser och känslor.
Vi hade supergod kalkonmiddag med allt som hör till, ett par glas rött och en god äpplekaka som jag slängde ihop till efterrätt!
Mamma fick ett halsband av oss, en kulkedja med två ringar, på den ena stod det LOVE och på den andra MOTHER.
Jättefint är det, och hon verkade bli glad :)

Nu ska jag gå och klä på mig, jag och pappa ska gå långrunda med Boy.
Vet inte riktigt vad som händer annars idag, blir ju en runda in till mormor, men jag vet inte riktigt när.
Det går inte att planera när något sånt här händer.
Berra kommer iaf idag och det ska bli underbart att få ha honom vid min sida.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback