söndag

Hallå gott folk. Bloggen har fått vila i helgen, har umgåtts en massa med familjen och haft det mysigt.
Begravningen i fredags var jättefin, men såklart kämpig.
På kvällen stack vi ner och bowlade och jag kom inte sist iaf. (sen behöver jag inte säga mer) :)

Igår körde jag och Berra in till stan, gick och fikade ett helt gäng på zekes, det var himla mysigt, det får vi göra om!
Sen körde vi bort till Berras faster och fabror en sväng och fikade och lekte med barnen, Erik har fyllt år så han fick paket och sådär :)
Vid 4 var vi uppe i Sånnahallen och kollade på handboll. Åhus A-lag, som nu för tiden består av en massa unga människor?! Det var ju år och dar sedan jag kollade på dem :P

Igårkväll hade vi myskväll, jag, mamma, pappa och anna. Vi åt god mat och spelade tp i tre timmar! :)

Nu är vi hemma i hbg, har legat och slökollat på en film, Berra sover som en stock inne i sovrummet, men jag får väl väcka honom snart för vi ska åka och handla.

Ikväll blir det söndagsmys med Frida och Sofie. Vi ska se High School Musical 2 :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback