söndag

Mys mys mys-dag!
Jag och Elin satt här hemma och drack vin, spelade spel, åt pepparkakor med ädelost och snackade skit halva kvällen igår. Vid ett-tiden gick vi ut, lite väl sent kanske :P
Var en liten runda på tempel. Mötte upp Berra, som gav mig sitt kontokort så att jag kunde ta en taxi hem, han är ju för go :P

Idag sov vi till 11 någonting. Sen har vi hunnit en runda på julskyltningen, jag köpte lite julklappar till mamma och pappa. Vi åt paj på Åhlens och fikade med ett helt gäng på Ebbas. Underbart härlig söndag!!
Nu står lussekattsdegen på jäsning och vi ska springa ner i källaren och hämta julpyntet.

Så det är julpyssel som står på schemat idag, pyntning och lite julklappsinslagning. Tillsammans med lite plugg tyvärr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback