fredag

Fredagkväll, ledig, hemma och en massa gos med honey. Kan det bli bättre? :)
Förmiddagen spenderades i Lund tillsammans med Maria. Vi har hunnit med ganska mycket idag, vi är effektiva när vi vill :)
Sen åkte jag hem och mötte upp hjärtat som varit i Tyskland och fyllt på förrådet. Kan man lugnt säga, vi har hela köket fullt nu, det står staplat längst väggen och han väägrar bära ner det i källaren.

Jag är på pysselhumör nu. Har sorterat och gått här och plockat ett bra tag nu. Är sugen på att baka lussekatter ikväll, får se om jag får med mannen min på det.

Annars händer det inte så mycket här just nu. Jag ska renskriva en del av sammanfattningen vi skrev idag också ska vi gå bort till affären och handla lite. Blir nog tacos idag :)
Imorgon jobbar jag mellan 13 och 20.30 sen ska jag möta upp Elin (kanske Frida och kanske Malin) här hemma och dricka lite vin. Fint det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback