fredag

Tentan var något svårare än jag väntat mig, så jag vågar inte hoppas på ett vg direkt. Men ett g ska jag lyckats skrapa ihop, annars vet jag fan inte hur han rättar :P
Efter tentan gick vi ut och åt i malmö.. Ca 15 st från klassen. Det var mysigt, unnade mig ett glas rött till maten faktiskt :)

Nu är jag hemma, har precis varit nere och handlat lite till middagen, det blir hemmagjorda hamburgare idag!
Berra ligger och sover och har gjort det sen jag kom hem vid 4, han verkar helt slut stackarn.

Imorgon åker vi till halmstad hela familjen och ska bo på hotell, umgås med kusinerna och mysa runder :)
Här ska vi äta imorgonkväll. Verkar vara ett häftigt ställe!

Har fått reda på att de har relaxavdelning på hotellet med så det blir nog lite bastubad och så!


Kommentarer
Postat av: Ingela

Ser hur mysigt ut som. Önskar er en trevlig vistelse. Du kan hälsa Berra att Erik ringde själv och bjöd på sitt kalas imorgon! Han lät så stor och redig! Jag frågade vad han önskade , han kom inte riktigt ihåg och fick då lägga på och ringa upp igen efter en stund när han hade hittat listan- Kram till er båda. Se nu till och njut för oss med!

2008-11-08 @ 05:18:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback