tråk

Nej jag vet, jag är inte jämn med mina blogginlägg. Uppehåll i ett par dagar, sen tre inlägg på rad :P

Just nu har jag tråkigt. Har pluggat en massa och känner mig duktig, men har hur mkt som helst kvar, har precis börjat min historia kurs. Sitter och väntar på att bakislisa ska ringa. Jag vill äta på stan innan jobbet!!! Hur kan man sova så länge? Det är crazy.. Så höll jag på när jag gick i 8an eller nått.. (Ja, Lisa är faktiskt ett år yngre) ;)

Jag lyssnar på Oasis, grymt band. Måste ladda upp inför imorgon då det vankas middag och dricka i hässlehåla. Känner jag Johan rätt blir det nog en del Oasis där ! :)

Jag är sugen på naglar igen, men det känns inte så lönt nu inför sommaren för då är det hektiskt på jobbet, jag kommer inte hinna tänka på att lyfta rätt och så.. Om jag ska börja plugga i höst så ska jag ha naglar iaf.. Hör du det Malin? Då får du ställa upp! :)

Kommentarer
Postat av: cajjan

oooohh, i'd love to!

Postat av: Anonym

DSJKHodfhOFIH

2008-05-09 @ 16:50:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback