torsdag

Igår fick jag ett psykbryt.. Jag är slutkörd! Jag jobbar heltid, pluggar heltid och ska ta hand om mitt hem och min umgängeskrets.. Jag är minst sagt trött!!

Jobbade till sex igår, kom hem, lagade mat. Feta och soltorkade tomatfyllda biffar med ugnsbakade grönsaker, det var gott gott.. Sen satte jag mig och pluggade tills det tog stopp.. Jag fattade absolut ingenting!! Berra tröstade mig och jag kröp ner i sängen och la mig på hans arm.. Då kändes det mycket bättre igen! :)

Gick upp vid 8 idag för att hinna jobba undan. Har gjort litegrann faktiskt.. Ska fortsätta en liten stund till sen ska jag kila till jobbet. Är hemma vid halv 10 ikväll..

Hoppas ni får en trevlig dag!

Kommentarer
Postat av: Emma

Nej, men ska vi bilda klubb? Slutkörd AB?

Postat av: Lisa

usch, plugg o jobb ihop kan inte vara det lättaste. men du sköter det galant och det är det som räknas :) tack för kommentaren!! puss lisa

2008-05-15 @ 18:49:27
URL: http://lisahelenah.blogg.se
Postat av: Milla

Till Emma: Ja, det låter som en bra idé. Kan inte du komma hit någon helg snart? Vi kan bara lata oss och inte tänka på något.. OC marathon eller nått? :)

Till Lisa: Tack Fisa, jag gör mitt bästa :)Synd att det inte blev någon lunch imorgon :( Får ta det nästa vecka, då ska vi dricka lite öl och vin med, visst? :)

2008-05-16 @ 00:12:57
URL: http://sagolikamilla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback