tisdag

Dagen har mestadels spenderats på balkongen med min historiabok. Var hemma hos Therese och fikade och kollade på hennes nyfödda dotter. Snart två veckor gammal.. Så underbart söt :)
Vid halv 2 kom Berra hem och fick förhöra mig lite.. Sen körde han mig till skolan där jag skrev prov.. Hela första delen kändes superbra. Andra var svårare, så jag hoppas jag fick ihop tillräckligt med poäng på första. Sen gick jag ner till biblioteket för att leta efter en bok om Ryska revolutionen.. Tänkte skriva mitt arbete om det men hittade inga vettiga böcker alls. Funderar på att skriva om Cubakrisen istället.. Vilket är intressantast?
Tog en runda på stan för lite uppmuntringsshopping.. Blev en kjol, ett par shorts, en tröja och ett nagellack. Lägger kanske upp bilder imorgon. Är så jobbigt att ta kort och sen leta upp sladden för att lägga in dem :P
Berra är iväg och spelar fotboll så jag har suttit på balkongen och skrivit om första världskriget och lagat god middag :)
Tillbaka till Gossip Girl nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback