slappar

Jag skulle egentligen börjat ett. Men Tobias ringde och sa att packmaskinen fortfarande inte var lagad. Så jag kan sitta och lata mig lite. Behövs en sånhär 67 timmars vecka.. (Ja, ni läste rätt) Har lagat god mat precis. Tror jag lagt upp receptet innan? Fisk, lök, vitlök kryddor med krossade tomater.. Också spagetti till det.. Gott är det iaf. Idag lyxade jag till det extra med fetaost och oliver med.. Gott gott :)

Nu börjar solen visa sig på en hörna av balkongen så jag ska sätta mig och läsa lite. Är på "stand by" som Tobias sa :P

Har förresten färgat håret idag.. man kan ju säga att det blev blondt.. Men jag gillar det :)


Ska slänga iväg ett sms till mammi och pappi och se hur de har det i turklandet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback