onsdag

Idag har vi varit på utflykt efter jag slutat jobba, Supermysigt!!
Vi packade matsäck, ciabatta med kalkon och skagenröra och ciabatta med creme cheese med gräslökssmak.. Och ett par skivor melon till det.. Gottigt :)

Sen åkte vi ut till laröd, eller hittarp närmare bestämt och hittade en härlig läplats på stranden :)
Efter ett par timmar blev jag såklart rastlös och kände att plugget kallade så vi åkte hem och har suttit i värmen på balkongen.. Där är så underbart!

Nu har jag kollat lite bloggar, ska betala mina räkningar nu, alltid lika kul.
Berra lagar mat till mig, han är så söt :) Det blir grillad kycklingfile och potatis..

Kommentarer
Postat av: Marie

Hittarp och Höganäs, nu har ni snart sett hela mitt barndomsområde :-) Ni verkar trivas bra i HBG och det tvivlar jag inte på! :-) Jag har fått lägenhet, ska renovera köket och slipa lite golv, sen så kommer jag farandes tillbaka till kära HBG! Hälsa mannen, ha en bra dag på er soliga balkong! Puss och kram!

Postat av: Milla

Hej Marie! Du är så välkommen så :) Och jag älskar den här stan, trivs som handen i handsken :) vart är det du fått lägenhet någonstans? Pussar

2008-05-30 @ 08:32:07
URL: http://sagolikamilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback