måndag

Jaha, nu har jag varit dålig på att skriva.. Efter min härliga promenad i lördags åkte jag in till stan och träffade Emma och Frida.. Vi gick en liten shoppingrunda. Jag skulle lämna tillbaka lite grejor som mamma köpt också köpte jag en supersnygg klänning till Ottes 60 års fest.. Den är ceriserosa, i siden med ett skärp i midjan, Lovely. Kanske lägger upp en bild sen :)

Sen blev det fika på Fenix. Melon och parmaskinka för mig, gott gott :)


Sen åkte jag till Åhus och hälsade på mormor i hennes nya hem.. Älskade mormor, hon verkar ha det jättebra nu :)
Jag tog henne i rullstolen och gick ut en runda. Mamma gick med boy.. På vägen mötte vi Bengt (mormors kille ;)) också gick vi bort till hennes hus och gick en runda i trädgården där. Man såg hur lycklig hon var :)

Sen käkade jag och mamma middag tillsammans och jag drog på mig partystassen :)
En trevlig kväll som började i ungkarlslyan, vidare till T-baren, Burger King, Pernillas bil och en halvtimmes snack med Ida och Karin utanför vårt hus :)
 
Igår vaknade jag vid halv 10, mådde hur bra som helst :) gick upp och åt frukost i trädgården sen fick jag energi.. Städade och rensade en massa i trädgården, får ju vara snäll och hjälpa mamma och pappa lite :)
Sen kom Karin bort och jag, mamma och Karin åt våfflor i solskenet.

En runda bort till mormor för jag hade lovat henne att vi skulle gå och äta glass om det var fint väder. När jag och mamma kom dit var hon inte på hemmet.. Hon var på Österlen med sina kompisar ifrån hemmet.
Mormor 83, Elsa 95 och Hanna 102 var ute och åkte bil med Hannas dotter. Haha, goa dom är.
Så jag kopplade in hennes boxer. Jag är mest teknisk i vår familj vilket säger rätt så mkt, haha!
men det var inga problem.

Sen körde mamma mig till tåget där jag träffade Vicke, Annika och Joppe. Skönt med lite sällskap till Hbg. Berra kom och mötte mig på knutpunkten och vi tog en runda till gröningen, handlade mat på Marconi som vi gick hem och åt framför tvn. Sen somnade jag gott! :)

Jobbat hela dan idag, 7.30-19.15. Precis när jag skulle byta om kom Elin och Sara så jag följde med dom till Gröningen en stund där en massa ifrån deras klass satt och grillade. Mysigt! :)

Så nu har jag kommit ifatt i min bloggläsning.. 67 inlägg skrivna, haha. Har smaskat i mig en tonfisksallad som jag slängde ihop med.

Här är jag och Emma i lördags. (Snodde den ifrån Emmas blogg) :)


 

image346


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback