måndag

När jag gick till jobbet kvart över 8 imorse regnade det inte, så jag tog ingen jacka, bara tjocktröja så Berra fick komma och hämta mig när jag slutade. Sen åkte vi hem och han lagade mat till mig, sån lyx :)
Sen var det på med mjukis och ner med näsan i historiaboken.
Känns som jag har hyffsat koll på det just nu.. Men morgondagen kommer också spenderas med böckerna. Förutom en liten stund då jag ska bort till Therese och fika och mysa med bebisen :) Dom var nere på jobbet idag med.. Så liten, liten hon är :) Jag sa till Berra när jag kom hem att nu är det dags.. Han blev livrädd :P

Berra sitter här och kollar på fotboll. Jag ska vara duktig och ladda upp alla helgens bilder på facebook.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback