Lördag

Halv 7 gick jag upp. Drog på mig tights och mammas vindjacka sen gick jag och boy på promenad :)
Underbart härligt var det att vara ute och gå innan världen vaknat, såg en människa under 40 min.
Jag tycker om att gå uppe i det här området, jag har ju ändå spenderat mina 19 första år här.
Jag gick förbi lekplatsen där jag och emily brukade leka, det stora däcket var en favorit. Linbanan som var rysk kaviar av lekplatser, man var så lycklig när man fick gå dit. Skogen där jag och Angelica hade koja. Furehov. Klätterträdet bakom Karins hus. Stora pulkabacken (som faktiskt är väldigt liten). Och basketplanen som bara hade en korg och som sedan blev en skateramp.
Nostalgitripp :)
Sen gick vi hem och åt frukost och boy gick och la sig igen. Slappis.. Jag är hur pigg som helst :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback