lax

Gårdagens middag bestod av lax, kokt potatis och en supergod sallad.
Laxen lagade jag i ugnen som vanligt.. Blandade creme bonjour med carljohanssvampssmak (långt ord) och mjölk och hällde över. När det var ungefär 10 minuter kvar la jag i färska champinjoner som jag delat på hälften.
En sallad på kaskadsallad, rödlök, gurka, körsbärstomater och limesaft till..
Det var uppskattat av mannen så det får jag göra fler gånger :)


Berra har jobbat över idag men han kommer nog hem om en halvtimme tror jag. Ikväll blir det till att slappa framför tvn, som vi alltid gör :P Men när Berra jobbar morgon orkar han inte göra så mkt mer.. Han går upp redan kl 4 på morgonen då.. Så vi går och lägger oss senast tio.. Pensionärsparet :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback