fredag

Äntligen klar med plugget för denna veckan, phu!! Nu kan jag koncentrera mig helt på jobbet.
Imorse vaknade jag kl 8, typiskt att jag inte kunde sova längre när jag väl har sovmorgon. Nu ska jag upp tidigt tre dagar i rad.. (jag är rätt så bortskämd med sovmorgnar) :)

Jag läste ut en bok som jag lånade av Malin i helgen. Äcklig heter den. Den handlar om en ung tjej som blev misshandlad av sin mamma under hela sin uppväxt. Hon levde i en sjuk missär. Men hon blev inte nedslagen av det utan blev sedan USAs första svarta kvinnliga domare. Så sjukt coolt tycker jag.
Här sitter jag och klagar på att jag har jobb och plugg.. Hon gick upp och städa kontor innan skolan, gick i skolan hela dan sen gick hon hem och gjorde sina läxor. På fredag, lördag och söndagnätterna jobbade hon som sköterska på ett sjukhus. På lördagarna jobbade hon i en klädaffär.. Ja, herregud! Nu ska jag inte avslöja mer om ni vill läsa boken! :)

image351

Jag ber om ursäkt för mina gula tummnagel. Dom vilar ifrån nagellack just nu. Eftersom jag nästan alltid målar dem har de tyvärr blivit gula :S

Kommentarer
Postat av: Malin

Hej Milla.... Här gled jag in på ett hörn.... Är så rastlös här på jubbet... Det är ju fredag och då får man enligt seden här på Bilfrakt göra vad fan man vill... Så jag surfar... Det var ett bra tagsedan jag hälsade på här hos dig.. Måste säga att du är flitig med skrivandet tjajen!!

Jag har en hel drös med böcker som du vet, det är bara att säga till.. Du kan mitt nummer du vet vart jag bor... Östergatan 7...hehe
Är nästan färdig med min senaste bok. Puppan, Aldrig mer en vanlig flicka... Skit bra, dock lite grym... Undrar hur fasen föräldrar är funtade som plågar sina barn så!
Sen på någon vänster lyckas barnen få rätt på sitt liv nästan helt själva utan någon hjälp från utomstående vuxna och verkligen bli något.
Helt otroligt!

Kramkram

2008-05-16 @ 11:57:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback