fredag

Jaha, nu har min blogg flyttats till den nya plattformen. Än så länge har jag inte märkt några ändringar?

Berra åkte till Åhus imorse.. Trååååkigt!! Vi hjälptes åt att bära ner den gamla tvn och tvbänken i källaren, så tomt det blev när de inte står dubbelt i tvrummet, skönt :) Om ett par timmar ska jag träffa Frida och Anna för en fika.. (och Lisa om hon orkar pallra sig upp) :) Det ska bli mysigt :) Sen blir det jobb i ett par timmar och ikväll ska vi ut och dricka lite vin :) Elin fyller år på Söndag så vi ska fira henne.

Imorgon kommer jag ha tråkigt.. Har ingenting att göra, jo plugga men det känns ju motiverande en lördag.
Ska handla hem mat tills på söndag när mamma och pappa kommer. På kvällen blir det "välkommen hem fest" för Frida :) Det ska bli himla kul!! :)

Sen på söndag åker Berra med mamma och pappa hit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback