fortfarande torsdag

många timmars jobb idag.. Packmaskinen dog någongång inatt. Det var ju skoj.. Så Lina ligger efter som bara den inför helgen. Vem ställer upp? om inte jag! Så jag börjar nog vid 12 eller 13 imorgon.. jag fick välja själv :)
Har skrivit klart nästan alla mina hemuppgifter för denna veckan.. Började när jag kom hem vid 10 och när jag tittade på klockan för en stund sen var den halv 12. Kom igång rätt så bra faktiskt :) har bara en och en halv uppgift kvar som jag ska fixa imorgon förmiddag. Skönt :) Sen blir det jobb hela helgen.. Så det blir nog inte mkt uppdaterande här tyvärr.. När man jobbar 13 timmar om dan vill man bara hem och lägga sig sen!
Berra ligger och nanar, han sov när jag kom hem. Social man :P
men så ska han upp och fyra timmar också, stackarn.

Jag har ett i-landsproblem kan man tycka. När jag ska gå och lägga mig vill jag antingen läsa eller somna till en film. De veckorna berra börjar tidigt går han ju och lägger sig typ vid 10.. Och då ska lampan vara släckt.. Så jag måste isåfall ligga och läsa i soffan och precis när jag känner att ögonen faller ihop får jag springa in och slänga mig i sängen så snabbt som möjligt så jag inte hinner bli pigg. Tufft läge det där.

Nej, nu ska jag gå in och lägga mig.. Kan nog somna direkt idag så trött som jag är!
Natti nattii!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback