duktiga jag!

Herregud vad jag är duktig. Jag har gjort 13 inlämningsuppgifter i streck.. Jag reste mig inte ens för att kissa fast jag var stört nödig.. Tänkte att om jag reser mig så kommer jag komma ur tempot :)
Nu ska jag städa och fixa fint här hemma. Berra sa att han ville att lägenheten skulle vara fläckfri när han kom hem, jaja, you wish :P Men en del ska jag faktiskt göra.
Idag när vi var och handlade köpte vi kycklingfiléer. Jättelängesen vi hade det hemma så ikväll får det bli kycklingmiddag :) Vet inte vad jag ska göra bara. Kommer nog på något för kyckling är ju typ det lättaste att laga till.

Ikväll är det först Gossip Girl och sen Desperate housewifes så räkna med att jag sitter bänkad kl 8 :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback