träning och mat

Jaha, det var ju ett härligt pass, eller nått! Sålänge det var benövningar fungerade det bra, mina benmuskler är det inget fel på. Men resten? My God! Det var ju inte som på medelpassen där man får avancera övningarna för att bli svettig. Har inte varit på något pass på ungefär 2 månader så det får nog bli ett par medel till innan jag ger mig på ett intensiv igen.

När jag kom hem lagade jag lite mat. Blev en annan fiskrätt idag och det blev mkt gott. Hittade ett recept i senaste Buffé. Fräs lök och vitlök, häll på krossade tomater och låt det koka upp. Fräs undertiden fisken som du hackat i småbitar i en annan panna. Häll över fisken och låt det puttra. Krydda med fiskbuljong och massor av basilika. Servera med spagetti. Ska jag absolut göra igen :) Enkelt och gott med ingredienser som alltid finns hemma.

Nej, börjar tidigt imorgon så jag ska krypa ner i sängen med min bok och värmekudde. Bästa botemedlet den här tiden på månaden!

Kommentarer
Postat av: Henrik

Käckt inlägg.. "Med ingredienser som alltid finns hemma", ofta man har fisk hemma.

Postat av: Milla

Bara för du är ett barn och inte äter fisk. Jag har alltid det hemma iaf!! :)

2008-03-26 @ 21:30:38
URL: http://sagolikamilla.blogg.se
Postat av: Liza

haha ja det skiljer en HEL del mellan dom två passen,, höll på att dö efter mitt första sånt,, :)
Den lilla rätten får jag nog ta och testa koka ihop,, lät gott ;) För min del är det också sånt mojs som alltid finns nära till hands :) kram Liza

2008-03-26 @ 21:35:17
URL: http://lizzaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback