tisdag

Jaha, då var det ett tag sen igen ja.. Skulle varit ledig idag och ha en skön dag med honey. Men Tobias ringde halv 8 imorse, så det var bara att dra på sig kläderna och knata till jobbet :( Men klart man ställer upp när någon är sjuk.

Nu har jag gjort kycklingsallad som vi ska äta ikväll när vi varit och handlat. Sitter och väntar på att Berra ska komma hem nu så vi kan köra.

Har lagt upp en massa bilder från i fredags på facebook så dom som vill se får kolla där.. sånt projekt att lägga upp många bilder här :P

Imorgon blir det jobb igen, till 2, sen ska jag gå en runda på stan med min kära Elin :)

Nej, jag har faktiskt inget roligt att skriva som ni märker.. Får återkomma en annan dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback