söndag

Efter att ha legat utslagen på soffan i ett par timmar. Jag har faktiskt inte varit bakis, bara trött.. (antagligen pga alkoholen iofs) tog jag tag i mig själv och städade lägenheten.. Plockade iordning, dammade och dammsög. Funderar på att moppa golvet i köket med, men det får vänta.
Var hemma redan vid halv 12 igår?! Men jag hade supertrevligt iaf :)

Har precis tagit en skön dusch och försökte få bort rökdoften ur håret, men det luktar fortfarande :S Man stinker alltid när man varit hos Lisa.. ALLA rökte inne igår igen. Blä! Men men, eftersom alla var rökare utom jag blev jag utröstad :P

Nu kommer min man snart hem ifrån jobbet.. Så jag ska överraska honom med våfflor :)

Lägger kanske upp lite bilder sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback