promenix

Åhh, vad skönt det var med en promenad. Varför går jag inte oftare? Man blir så mkt piggare!
Gick strandpromenaden två tredjedelar av vägen ut till Sofiero. Med motvind hela vägen, det var kämpigt. Sen vände jag upp i skogen och gick Landborgspromenaden tillbaka. Lite mer än en timmes promenad. Synd att min stegräknare är sönder för det hade varit kul att se hur långt man gick.
Kände mig så himla tillfreds med livet när jag gick där. Jag älskar den här stan.
Jag har alltid sånt sug efter Åhus, att jag vill flytta tillbaka om ett par år och så. Men det är nog mest mamma och pappa jag saknar. Om dom flyttar hit kan jag tänka mig att stanna i Hbg hela livet :) Pappa har faktiskt börjat prata om det, att han verkligen gillar denna stan och så :)

Nu ska jag gå och göra tonfisksallad. Börjar jobba om en timme!

Kommentarer
Postat av: Emma

Neeeeeeeeeeeeeeeeeej! Kom hit och bo här!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback