onsdag

Jobb till 2 idag. Sen tog jag min långpromenad, strandpromenaden mot Sofiero, landborgspromenaden hem. En timmes promenad, det satt fint :) Gick hem och käkade lite vindruvor, slog ihjäl lite tid med att kolla bloggar (som jag gör varje dag) :) Sen ringde Elin och frågade om jag ville äta middag där. Det tackade jag gärna ja till eftersom Berra jobbar kväll! Vi gjorde egen pizza och det var supergott :)
Tänkte egentligen stanna där och kolla på Greys, men jag är så trött.
Berra körde hem tidigare för att kunna kolla på fotbollen, (han är besatt) så han hämtade upp mig på vägen hem, det tackar vi för eftersom temperaturen var nere på nollan :(

Nu ska jag gå och lägga mig och läsa i min grymma bok :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback