onsdag

Idag har jag haft en mysig dag. Jobbade till strax efter tre, blev lite övertid idag. Sen gick jag upp på stan och mötte Elin. Blev en fika på Mezzo, mysigt. Sen fortsatte vi hem till dom där Petter låg och var slö på soffan. Så vi blev lika slöa :P Kollade lite tv och tittade på bilder på hotell i thailand. Dom åker på fredagmorgon, vilken lyx!!

Nu har jag precis ätit middag. Blev ugnsgratinerad falukorv med hemmagjort potatismos.. Gottis!
Sitter och tar igen lite bloggläsning nu och väntar på att Greys ska börja. Veckans bästa program :)

Detta var min första av 9 jobbdagar i rad, känns sådär :( Men men, blir ju lite pengar av det!

Har förresten inte berättat om mina presenter jag fick när Berra var i Madrid. Fick en jättefin vårjacka, en vit trench :) Kommer nog upp en bild vid senare tillfälle. Som tack för att jag passade djuren fick jag två parfymflaskor av Berras föräldrar. Gucci- Envy me. Har använt den i ett par år. Den och Burberry- weekend. Mina två favoriter :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback