onsdag

Jobb till 14, sen tog jag vägen genom norra hamnen upp på stan. Där är så fint!! Speciellt när solen lyser. Jag längtar tills Frida kommer hem så vi kan sitta på Espresso!
Mötte upp Elin på stan och lullade runder lite. Vi handlade presenter till hennes syster och jag handlade lim, nagelbandskräm och nagellack. Jag är så glad för mina nya naglar :)

Sen kom Petter och mötte upp oss och vi gick till världens dyraste fik.. fahlmans. Helt stört, men mysigt var det iaf! :)

Nu pysslar jag om min man som är krasslig.. Stackarn! Sitter och pysslar med mina naglar också lite, funderar på att ta tag i matlagningen snart.

I Söndags hade vi kalas för min älskade mormor som fyllde 83.

 syster, mormor och jag :)

Kommentarer
Postat av: Emma

Va söta ni är!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback