myseftermiddag

I onsdags åkte vi då på en mystur. Vi kände oss otroligt vuxna, men det var mysigt :)
Var i höganäs och kollade på keramik. Var på höganäs fabriksutsäljning där dom har en massa fina 2:a handssorteringsgrejor. Men det mesta förstår jag inte att det är andrahand för det är superfina saker utan några som helst fel (vad jag kan se iaf) :P Dom har höganäs, Boda Nova, Ittala och Rörstrands saker. Vi köpte fyra glas i serien Joy, Boda nova till oss själva (dom rosa/röda) och fyra till mamma och pappa i påskpresent (dom gul/orange) Mamma och Pappa har gjort om köket, grymt snyggt har det blivit. Så jag ville köpa något fint som dom kunde ha i glasskåpen. Och dom passade alldeles utmärkt!

image270


Sen åkte vi vidare till Mölle där jag blev bjuden på middag på hotellet. det blev pasta med oxfilé, svampsås och murklor. Supergott. Sen åkte vi och handlade lite och sen körde vi hem. Jag köpte en liten påsklilja, det var vad Berra kunde gå med på. han vill inte sköta fler blommor säger han :P



Och här är jag i Mölle. Berra blir rolig när han får en kamera i handen, man ska posa på alla möjliga sätt, haha!



Nu ska jag gå och äta frukost med pappa, få upp mamma och sen ska vi på konstrunda.
I regnet :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback