måndag

På skoj tog jag på mig stegräknaren när jag gick till jobbet igår. Skulle jobba mellan 8-20 på golvet så tyckte det kunde vara spännande att se hur långt jag gick. 14000 steg kom jag upp till. Kändes bra :)
Imorse tog vi lite sovmorgon och sen fick jag med mig Berra ut på en timmes promenad i snön, det är inte illa :D
Glömde såklart ta på mig stegräknaren så jag vet inte hur långt vi gick.
Han tyckte det var så mysigt så han frågade om vi inte kunde göra det imorgon med, sötnöt :) (Får se om jag får ut honom då med)

Nu har jag kollat på reprisen av One tree hill. Känns som att det blir en spännande säsong.
Sitter och pysslar med en av mina tavlor, en massa tejpande som ska göras. Förhoppningsvis kan jag börja måla ikväll :)

Ska kila till jobbet snart, jobba fyra timmar, betalt för åtta, sånt gillar jag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback