måndag

Jaha, då SNÖAR det visst ute igen.. typiskt.
Sitter här och ögonlocken håller på att falla ihop. Blev inte många timmars sömn inatt.
Igår vid niotiden fick jag besök av Victor och Henke :) Vi lagade mat, det blev klyftpotatis och feta-soltorkadetomater fyllda kycklingfiléer. Mycket gott! Till efterrätt blev det blåbärspaj med vaniljsås. Sen var vi spyfärdiga allihop!

Satt uppe och spelade spel till klockan var strax innan 3. Uppe vid halv 8 imorse för dom skulle köra tillbaka till Åhus. Fyra och en halv timmes sömn fick jag alltså.. Gääsp!
Men det var mycket trevligt med lite besök iaf! :)

För en stund sen ringde dom ifrån antagningsenheten. Jag ska läsa upp lite betyg nu.. Tur dom ringde för det hade blivit en massa fel. Jag skulle ha en lektion i veckan, sen läsa resten själv var det bestämt. Men nu trodde dom plötsligt att jag skulle läsa på heltid. Ja, för jag har inte ett jobb att sköta? Rörigt när det är så många inblandade. Men hon fixade det nu iaf. Så jag ska börja om två veckor.

Nu är det snöstorm här, riktigt jävla sjukt. Vart tog våren vägen?

Jag ska krypa tillbaka ner i soffan och kolla på Greys nu. Kanske en liten powernap innan jag tar tag i disken?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback