lördag

Jag är helt fel i dagarna, känns verkligen som att det är söndag idag. Beror nog på att jag ska åka hem idag. Imorgon blir det jobb 8-20, får ställa upp för Lina eftersom hon fyller år idag! Känns ju trist att inte kunna fira sin födelsedag!

Hade en supermysig dag med mamma och pappa igår. Vi var i maglehem, degeberga och östra sönnarslöv och kollade på konst. Skitväder var det rent ut sagt, och jag upptäckte att mina skor läckte in. Inte alls kul :(

Har iaf fått lite inspiration till mina tavlor som jag ska måla till sovrummet, så nu längtar jag hem för att påbörja mitt projekt :) När vi kom tillbaka till Åhus körde vi inom en butik som heter Humlan. Det är en kompis till familjen som heter Susanne som har den. Hon gör underbart fina smycken, och jag skulle gärna köpa allt hon har :) Det är superbra priser på dem med. Hon har smyckesverkstad och säljer pärlor och kedjor och allt man behöver för att göra sina egna smycken, så jag och mamma shoppade loss. (Mest jag) :) Jag höll på ett tag och gjorde lite egna grejor, julklappar till mamma och lite saker till mig själv. Men sen tog inspirationen slut. Nu har jag en massa nya roliga idéer :) Gjorde två berlocker igår och ett armband till Lina som hon ska få på måndag när vi ses nästa gång :) Lägger in bilder senare!


Nu ska jag hjälpa mamma att städa lite, gå ut med boy, ner och handla påskpresent till systeryster och sen ska jag ta tåget hem till min underbara lägenhet, och min underbara honey :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback