gottesugen

Nu sitter jag här och väntar på att min man ska komma hem. Stackarn jobbar kväll denna veckan. Jag är så otroligt missnöjd med mitt nya schema, har suttit och skissat lite på det och ska snacka med basen imorgon. Jag orkar inte jobba 4 kvällar i veckan, det funkar inte.. tre av dagarna jobbar jag nästan öppning till stängning.. Visst det blir mkt pengar av det, och pengar kan man inte få för mkt av, men så pengakåt är jag inte! Jag vill ha ett liv med. Ska läsa upp lite ämnen nu också, och då funkar det inte att jobba så många timmar varje vecka. Kommer få betalt för 50 timmar i veckan nu. Så jag får se om han vill lyssna :)

Jag är gottesugen, funderar på att gå och vispa lite chokladpudding :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback