fredag

Jag, Elin, Sara och Ulrika tog en tur till skopunkten imorse, och självklart fick tre par skor följa med hem :D



Ett par till vardags, ett par finskor och ett par mittemellan.. Så resonerade vi alla fyra :)

När jag kom hem var jag lite irriterad och började såklart städa, som jag alltid gör då :) Plockade plockade och plockade. Berra fick lite dåligt samvete tror jag så han plockade fram dammsugaren, så nu är här rent och fint hemma :)

Jag ville ner och käka lunch på stan, men det hann vi inte innan Berra skulle till jobbet, så det fick bli kassler och tortellini. Helt okej.
Jag vill ner till Gina Tricot och köpa en klänning men jag väntar nog tills imorgon så kan jag och Berra gå på stan tillsammans :) På kvällen ska han iväg på fest med killarna ifrån sin gamla klass. Jag vet inte alls vad jag ska göra :( Elin jobbar, Lisa ska till halmstad och Sofie till Göteborg. Kanske Lina har tid med mig :)
Annars får jag ha en spakväll för mig själv, det är inte heller helt fel!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback